streSSSsS!!! enset rosak..oh nyaweku....dh nyawe2 ikan dh skunk ni...sdey sgt2 hmmmm....test plak sabtu ,enset plak rosak arggggghhhh!!! malang towl nasib,nasib pak pandir towl...dh lah xley balik awl,lg lah tnsionnnnn!!!! mak help me plezz.....wuuuuu....='( ouh sony nnt sy anta repair yer,kne anta kt ICU lah nnt,nk wat p'nafasan dh wat dh cyan nye kt enset ku...jgn sowh sy bli BB wat mse ni,xde wet lah...huuuuu....I'M SORRY SONY ERICSSON K530i...nnt sy tolong awk yer...hmmm ='(



No comments:
Post a Comment